Ideológiailag Képzetlen

Egyszer csak elfogy az ember türelme...

2017. április 05. 01:00 - Ideológiailag Képzetlen

Első bejegyzés, hirtelen felindulás

Nem vagyok se politikus, se politológus, se ideológiailag elég képzett ehhez a rendszerhez....de talán teljesen hülye se. 

A fenti okok miatt nem vállalkoznék hosszú politikai fejtegetésbe, de most eljött az a pont, amikor nem elég, ha csak magában puffog az ember, az amúgy sem egészséges. 

Volt ma egy tüntetés, illetve kettő is: egy szervezett, a CEU körül és egy spontán, a Kossuth téren. Én már csak az utóbbiba kapcsolódtam be egy live közvetítés segítségével. És néztem, örültem, drukkoltam, hogy na végre, legyen már valami "ebben a kurva országban". Aztán ittam egy pohár bort, közben vége lett a tüntetésnek és rájöttem, hogy nem lesz itt semmi. Talán még egy nagy, a vasárnapinál is nagyobb tüntetés, meg majd kiadnak még többen támogató nyilatkozatot, majd mennek látszat-tárgyalni és ha a drága miniszterelnök úr "nem közszereplő" tanácsadói elé ingoványosnak ítélik meg a helyzetet, akkor egy tollvonással visszavonják az egészet és kész, diákok, tüntetők megnyugszanak, hazamennek, közvéleménykutatók jönnek, mérnek kis népszerűségvesztést, a kormány bedob egy aktuális, idegnyugtató rezsicsökkentést és újra elvész a lendület. 

Pedig a tét ezúttal sem csak egy egyetem, vagy épp huszonnyolc egyetem működése. Ami itt most folyik, az is valami Nagy Terv része, a határok további feszegetése, a jogállamiság meg a józan ész tudatos lebontogatása. Csak egy kis falat, amit vagy sikerül most azonnal bekapni, megemészteni és kiszarni vagy ha nagyon rágós, főzik kicsit, aztán beteszik a fagyasztóba felcímkézve, hogy azért ne legyen teljesen elfelejtve később. 

Mert tényleg, hát mi van akkor, ha nem lesz CEU? Na bumm. Semmi. Majd aki akar, megy máshova amcsi diplomát szerezni vagy szépen beül a magyar egyetemekre és hallgatja Matolcsy tanait.

Hogy ezzel megint belerúgnak az oktatásba, a szabadságba, az értelmiségbe? Ugyanmár! Hiszen úgysem akarhatott egy igaz magyar sem odajárni. Soros egyetemére?!?! Nem olyan időket élünk, hogy ez divat legyen. 

Gondolom Kovács Zoltán kormányszóvivő úr is elássa majd a CEU-s diplomáit jó mélyre. Én a helyében már rég kiradíroztam volna az életrajzomból is a nyomát, micsoda szégyen! 

Ja nem, én a helyében szemen köptem volna már magam. De nem vagyok a helyében, mert mint mondtam, ideológiailag nem vagyok én elég képzett...

25 komment
Címkék: oktatás soros CEU

A bejegyzés trackback címe:

https://ideologiailagkepzetlen.blog.hu/api/trackback/id/tr7012402211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 14:24:05

itt nem csinálnak Majdant a kazárok, ez van

el lehet menni

roxxtar 2017.04.05. 14:24:13

Uncsi. Nekem tetszik a 'diktatúra'.

Arcade Macho 2017.04.05. 14:33:35

"vagy szépen beül a magyar egyetemekre és hallgatja Matolcsy tanait."

ertem...
tehat a magyar felsooktatas ugy an blokk SZAR
matelcsy az is oda letelcsizik oszt minden ugy van ahogy akarja, a foximaxi helyen majd szelsojobb ideologiat fognak oktatni meg ilyesmi...

kedves "CEU az uccso mencsvara az egesz ZEUnak es midnen vilag osszedol" karogok!
nem kellene ilyen meredek kijelenteseket tenni a vergodesetekben, mert csak kontraproduktiv

morph on deer 2017.04.05. 15:01:30

@roxxtar:
"Uncsi. Nekem tetszik a 'diktatúra'."
- mondta Ceaușescu is a fal előtt...
- nade tata-ta-ta-ta..! stb.

Egyébként ne lepődj meg, minden szolgalelkű g&ci ugyanígy gongolkodik, szóval nem vagy egyedül :))

roxxtar 2017.04.05. 15:18:42

@morph on deer: Jáj de imádom amikor a törpe ellenzék egyetlen fegyverével támad, a másik intelligenciájának / értelmi képességeinek lenézésével. Tudom, nem ezt írtad konkrétan, de erre akartál utalni. Tudod, nekem tökéletes a mostani rendszer és az én szolgalelkem is. El is mesélem, miért: Én veled ellentétben leszartam mindig is, hogy ki van hatalmon. Legalábbis a boldogulásom szempontjából, mivel én nem a regnáló kormánytól várom/vártam a 'jólétet' (ezt értsd úgy, ami neked a jólét, annak elérését). Inkább fogtam magam és veled ellentétben, tanultam, képzetem magam majd csináltam egy vállalkozást amiben olyan ügyfelekkel dolgozhatom akiket sokan irigyelnek tőlünk. A jövőt építem, a te jövődet is. Becsülettel fizetem az adókat és egy rossz szavam sincs mellette. Szóval bízom benne, hogy igazad lesz és minél több ilyen 'szolgalelkű geci' lesz az országban mint én.

hdnctrl 2017.04.05. 15:18:56

@Arcade Macho: nem biztos hogy en bloc szar, de hogy rád felesleges volt költeni, az is biztos...

Arcade Macho 2017.04.05. 15:30:03

@MaxVal BircaMan HJCD: ez kegyetlenul gusztustalan volt
ezek meg csak nem is liberalisok

a liberalizmus nem ott kezdodik hogy 20 fajta budi kell mert az az ueber PC

morph on deer 2017.04.05. 15:52:46

@roxxtar:
"Én veled ellentétben leszartam mindig is, hogy ki van hatalmon."

Ehhez képest itt kommentálsz...

Arra különben hogy jöttél rá, hogy én a megélhetésemért aggódok? Csak a kiváncsiság kedvéért, ha már így szóba került :) Mellesleg én már vagy negyven éve hasonló módon 'leváltam' a rendszerről, annak több mint a felében nem is itthon, ebből nagyjából látható, hogy az én jólétemnek már jó ideje semmi köze ezekhez a bohócokhoz, akármelyik legyen is.

Azt viszont nem vagyok hajlandó akceptálni, hogy egy levitézlett középszerű labdarúgó kénye-kedve szerint tékozolja a közvagyont és elcsessze a következő generációk jövőjét is, nem csupán azokét az agyhalottakét, akik most boldogan migránsoznak, zsidóznak és cigányoznak, miközben bégetve vonulunk ki Európából, hogy végre megint orosz csatlósok lehessünk, mert az olyan jó! Meg azt sem, hogy a nemzeti zászlót meg a szűzmáriát lobogtatva építjük a feudál-bolsevista felcsúti birodalmat, miközben félművelt tahók döntenek oktatásról, vidàm szotyiköpködés közben!

Én már elszoktam ettől és veled ellentétben nem érzem jól magam ebben a közegben. Régimódi az ízlésem, tagadhatatlanul.

RHalacska 2017.04.05. 16:19:16

@roxxtar: És amikor a diktátor egyik családtagjának megtetszik a vállalkozásod, akkor majd lesz egy törvény, hogy add át ingyen. Ez már egy pár esetben meg is valósult, pl trafikok.
Na ezt nem szeretnénk sokan.

átlátó 2017.04.05. 16:21:20

Például románban van töke a zsili bányásznak, - rendőrsorfalnak neki ugrani valóban nem egy leányálom. Én már csak tudom. :)

@morph on deer: ...khm...valamilyen homályos okokból nekem osztrákban nincs szükségem cigányozni...viszont a muter szomszédságában élő szenyoriták és szenyorok okán, miatt nagy a lakossági igényem erre. Ettől eltekintve ezeket a gigerli ficsúrokat erőből és lapáttal. Ahogyan azt a nagy államférfit is, akire elmúttnyócéveznek az előbb említettek.
www.youtube.com/watch?v=QA9Bp_TkQvY

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 16:22:56

@RHalacska: Senkinek nem kellett senki másnak átadnia a trafikját, már történemet is hamisítasz?

Thomas Dantes 2017.04.05. 16:43:29

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: De. Nyugodtan keressük vissza szépen a korabeli híreket.

RHalacska 2017.04.05. 16:43:43

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Ja csak bezárnia. Rövid az emlékezeted? Hány trafikosnak egyszer csak nem volt munkája, meg trafikja?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 16:50:52

@RHalacska: Nem, bezárnia sem kellett senkinek a trafikját, ne hazudozz hülyeségeket.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.04.05. 16:56:43

@RHalacska: Na jó, akkor máshogy: mi az a trafik?

Egy bodega, amiben dolgokat árulnak, ugye? Na, senkinek a bodegáját nem vették el, és senkinek nem kellett bezárnia a bodegáját.

Hiába hazudozzátok ezt, ilyen törvény sosem volt.

Habony Árpád. 2017.04.05. 17:15:10

"Egyszer csak elfogy az ember türelme..."

Pontossan. A turelem elfogyott Es ezert is zaratjuk be, az osszes hazaarulo , es sorosberenc, menekultsimogato, es libbant kepzot.

nnnnnnnn 2017.04.05. 17:45:15

végülis 1 ember kiment lezárni valamelyik hidat :D

nnnnnnnn 2017.04.05. 17:48:40

@nnnnnnnn: úgyhogy még van remény! :D

Duplaxiii 2017.04.05. 18:07:10

Amíg az "elenzék" azt hiszi, hogy ha idióta blogokban párhuzamosan számtalanszor leírnak valamit, akkor milliók mebbek ki az utcákra kaszákkal, kapákkal.
Pedig ellenkezőleg!
Trump-effektus!
A most nem mozduló 60%-ot pontosan a neoliberális, PC-elvű, gender-alapú egyengeneráció napi "utasításai" nemhogy megmozditaná, hanem még inkább a szélsőjobb felé tereli!
Sajnos ezt a irányítóközpontban nem veszik észre...

roxxtar 2017.04.05. 18:39:07

@morph on deer: 'Pofámba' tolt content. Nagy számok törvénye alapján gondoltam amit írtam. Ha nem igaz, sajnálom. Nem akartalak megbántani. Amit írtam igazából azért írtam, hogy ne sírjon mindenki azon, hogy milyen szar a környezet hanem változtasson. Ne politikai oldalt/nézetet/pártot mert más vezetéssel sem lesz jobb itthon, hanem tanuljon, képezze magát mert a tudás a legnagyobb érték. Még egyszer elnézést...

morph on deer 2017.04.05. 19:17:23

@roxxtar:
Semmi személyes gond, nem is volt :)
Mindenesetre valóban értékrlem!
Van még remény :)

Nálam ez elvi- és nem gyakorlati téma, (sőt, érzelmi meg végképp nem) ott meg igen vacakul néz ki ez a foltozgatott népnemzeti bolsevizmus - vagy mi a bánat.
Bár ez már tég nem "oldaliság", hanem egészségi állapot kérdése...

morph on deer 2017.04.05. 19:23:03

@nnnnnnnn:
"végülis 1 ember kiment lezárni valamelyik hidat :D"

Rosszul tudod!
Ment vele a másik hat törpe is, szegénykéim :(
Lehet, hogy csak a husvéti nyúlra vártak...
süti beállítások módosítása